Toyota Hilux 2022 – ósma generacja japońskich średniej wielkości pickupów z napędem na cztery koła
Ten model odziedziczył niezawodność i niezawodność swojego poprzednika, a nawet przewyższa go pod względem nośności i zdolności do jazdy w terenie. Twórcy stworzyli prawdziwy wielofunkcyjny samochód. Nadaje się nie tylko do ekstremalnej rekreacji czy transportu ciężkich ładunków. W Toyocie Hilux wnętrze stało się znacznie wygodniejsze, a wygląd zewnętrzny bardziej nowoczesny. Wszystko to sprawia, że japoński pick-up nadaje się na miejskie trasy podczas codziennych wycieczek. Nic dziwnego, że jest uznawany za jeden z najpopularniejszych samochodów w swojej klasie na całym świecie.
Wygląd
Nowy wygląd przodu część maksymalnie przybliża pickupa do samochodów osobowych tej marki. W wyglądzie zewnętrznym wyróżniają się zwężone, wydłużone reflektory, podłużne reliefy pokrywy silnika, uderzający sześciokąt wystającej osłony chłodnicy z masywnymi poprzecznymi listwami i dekoracyjne chromowane listwy dookoła.
Samochód stał się szerszy o 95 mm – do 1855 mm, a także dłuższy o 70 mm – do 5330 mm. Wysokość wynosi 1815 mm, czyli o 35 mm mniej niż poprzednik. Dzięki temu samochód wygląda na bardziej kompaktowy.
Potencjał terenowy wzrósł dzięki zwiększonemu prześwitowi - prześwit wynosi 227 mm, 5-15 mm więcej niż dotychczas. Długość rozstawu osi wynosi 3085 mm.
Generalnie nadwozie Toyoty Hilux zachowało brutalność i agresywność, ale stało się bardziej eleganckie.
Nośność i parametry techniczne
Konstrukcja opiera się na sztywnej ramie drabinkowej i wzmocnionym podwoziu z napędem na wszystkie koła, z przednim i tylnym zawieszeniem, funkcją blokady przedniego mechanizmu różnicowego i wymuszoną blokadą centralnego. Zwiększono ładowność samochodu: wymiary platformy ładunkowej o długości 1596 mm i szerokości 1645 mm pozwalają na przewiezienie ładunku o masie do 880 kg. Wysokość boków wynosi 481 mm. Całkowita masa pickupa wynosi 3 tony. Jednocześnie może poruszać się z przyczepą o masie do 3,5 tony, wyposażoną w układ hamulcowy.
Producent przewidział montaż trzech typów silników: turbodiesel o pojemności 2,4 i 2,8 litra oraz benzynowy silnik atmosferyczny o pojemności 2,7 litra, o parametrach maksymalnej siły uciągu 400, 500 i 245 Nm oraz deklarowanej mocy od 166 do 200 KM. Współpracują z 5-biegową i 6-biegową manualną lub automatyczną skrzynią biegów. Zużycie paliwa na 100 km na autostradzie wynosi do 9 litrów. W wersji podstawowej pickup przyspiesza do 100 km/h w 13,2 sekundy.
Wnętrze
W dekoracji wnętrz zastosowano miękki p gumka, metalowe wstawki i inne wysokiej jakości materiały. Dlatego podwójna pięciomiejscowa kabina stała się znacznie wygodniejsza niż wcześniej. Kierowcy docenią wygodną kierownicę i funkcjonalną dwupoziomową deskę rozdzielczą, mocny dźwięk zapewniany przez standardowy system multimedialny Toyoty Hilux. Regulowane siedzenia pierwszego rzędu są wyposażone w podparcie boczne. Przestrzeń na kolana tylnej trzyosobowej sofy została zwiększona o 35 mm, co zapewnia wygodne siedzenie.
Opcje zaawansowane
Standardowe urządzenie główne dostępne jest już w wersji podstawowej. System multimedialny Toyoty Hilux obejmuje 4 głośniki, odtwarzacz CD, port USB i Bluetooth. Opcje premium obejmują bardziej nowoczesną jednostkę główną. Zestaw stereo do Toyoty Hilux działa w systemie operacyjnym Android lub Windows.
8-calowy kolorowy ekran dotykowy znajduje się w konsoli środkowej. Za jego pomocą można wykonywać połączenia telefoniczne, korzystać z Internetu i korzystać z nawigacji. Innowacyjny, standardowy system multimedialny Toyoty Hilux jest dostępny w wersjach wyposażenia Comfort, Prestige i Black Onyx.
Możesz chronić standardowy ekran multimedialny Toyoty Hilux za pomocą błyszczącego lub matowego szkła hybrydowego Pixsel.