0 Ulubione

Zwroty i wymiany

Firma dokonuje zwrotów i wymiany towarów odpowiedniej jakości zgodnie z ustawą.

Terminy zwrotu i wymiany.

Zwrot i wymiana towarów jest możliwa w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przez klienta.

Zwrot towaru jest realizowany po przekazaniu informacji sprzedającemu o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Warunki zwrotu dla towarów odpowiedniej jakości.

Uwaga! Cały zakres towarów odpowiedniej jakości dostępny na naszej stronie internetowej „Pixsel.pl” podlega zwrotowi i wymianie!

Co to są towary odpowiedniej jakości? Towary odpowiedniej jakości to wszystkie towary, które: nie były używane, zachowały swoje właściwości handlowe, bez śladów uszkodzenia oraz odpowiednio zabezpieczone w przesyłce zwrotnej.

Chcesz zwrócić towar? Co robić? Aby uzgodnić zwrot towaru, należy zadzwonić pod numery telefonów podane w sekcji "Kontakt". Zwrot towaru odbywa się na podane dane w dokumencie przewozowym przy odbiorze przesyłki.

Kto ponosi koszty wysyłki zwrotu towaru? W przypadku zwrotu towaru nie pokrywamy kosztów związanych z usługami dostawy towaru, w tym: wyjazd kuriera lub koszty wysyłki firmą kurierską do innego miasta, zgodnie z deklaracją (dokumentem przewozowym). W przypadku odmowy przyjęcia towaru koszt usługi dostawy ponosi nabywca.

Kiedy zostaną zwrócone pieniądze? Po otrzymaniu i zbadaniu towaru przez nasz magazyn, środki zostaną zwrócone na rachunek, z którego dokonano płatności, w ciągu 3 dni roboczych.

Chcesz wymienić towar? Co robić? Aby uzgodnić wymianę towaru, należy zadzwonić pod numery telefonów podane w sekcji "Kontakt". Wymiana towaru odbywa się na dane podane w dokumencie przewozowym przy odbiorze przesyłki.

Kto ponosi koszty wysyłki wymiany towaru? W przypadku wymiany towaru nie pokrywamy kosztów związanych z usługami dostawy towaru, w tym: wyjazd kuriera lub koszty wysyłki firmą kurierską do innego miasta, zgodnie z deklaracją (dokumentem przewozowym). W przypadku odmowy przyjęcia towaru koszt usługi dostawy ponosi nabywca.

Kiedy zostanie wysłany towar do wymiany? Po otrzymaniu i zbadaniu towaru, który nie spełnia Państwa oczekiwań, w ciągu 1-3 dni roboczych zostanie wysłany inny wybrany przez Państwa towar.

Co robić, jeśli podczas odbioru zauważysz uszkodzenia lub wady towaru? Jeśli podczas odbioru towaru zauważysz uszkodzenie/ wadę towaru, należy sporządzić protokół o stanie towaru w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej i poinformować nas o numerze tego protokołu oraz ilości uszkodzonego towaru. Zwrot lub wymiana wadliwego towaru odbywa się na podane dane w dokumencie przewozowym przy odbiorze przesyłki.

Kto ponosi koszty zwrotu/wymiany wadliwego towaru? W przypadku wadliwego towaru koszty dostawy w obie strony ponosimy My.